Інтер'єр друку: краще один раз побачити

Брендинг про створення настрою

Брендинг про створення настрою Люди дуже різні. Ми розмовляємо різними мовами, прислухаємося до різної музики або взагалі не прислухаємося до неї, кожен має свої власні уявлення про світ і свої власні, дуже специфічні «таргани в голові». Тому в нашому особистому … Читати далі

Реклама, яка світить

Реклама, яка світить

Технічна сторона питання Як використовувати фотони в оголошенні Строго кажучи, вся реклама, яка призначена для візуального сприйняття-світла. Люди просто бачать його з потоком фотонів відбиваються від об’єктів. Тому на всіх немає такого питання-чи варто покривати рекламу. Звичайно, ви робите! В … Читати далі

Зовнішня реклама з префіксом "Супер"

Зовнішня реклама з префіксом Супер

Принцип дії-візуальне домінування Розмір питання З часу, коли наші предки побігли в пошуках їжі під ногами величезних хижаків, у людей є звичка тільки в разі першого погляду навколо найбільших об’єктів. Можливо, з тієї ж причини, не тільки найбільша реклама домінує … Читати далі

Красиво жити не заборониш

Красиво жити не заборониш

Майбутнє прийшло Наскельний розпис Радянського Союзу Наші батьки все-таки зловили час, коли шпалери в магазинах були представлені декількома візерунками в квітами. Фотошпалери, що сидять на шпалерах, вважалися атрибутом розкоші. Недоступні звичайним людям і трохи небезпечно. Вони, звичайно, не будуть ув’язнений. … Читати далі

Широкоформатна Технологія друку. Частина 1

Широкоформатна Технологія друку. Частина 1

Вибираємо матеріал для основи Банерна тканина Найчастіше Широкоформатний друк використовується для застосування зображень до банерної тканини. Цей матеріал можна знайти на більшості ЗМІ в зовнішній рекламі-Вивіски, білборди, брандмауери і багато інших. Популярність банерної тканини обумовлена рядом прагматичних характеристик. Це твердий, … Читати далі

Широкоформатна Технологія друку. Частина 2

Широкоформатна Технологія друку. Частина 2

Виробничий процес Друкувати Сучасні широкоформатні Принтери та Плоттери дозволяють досягти фотореалістичних якості друку. Детальні характеристики та опис калібрування обладнання, що використовується в нашій компанії, ви можете знайти тут. При виготовленні макетів, потрібно врахувати так звану здатність друку, яка вимірюється в … Читати далі

Реклама на транспорті-повідомлення з доставкою

Реклама на транспорті-повідомлення з доставкою

Специфіка транспорту як носія Чому публікації на транспорті є прибутковими Основний критерій при оцінці ефективності будь-якої реклами, в тому числі і на відкритому повітрі-кількість переглядів потенційними покупцями. Але ні дотепний сюжет конструкції дисплея, ні бездоганна якість друку плакатів або банерів … Читати далі

Не дивіться вниз з висока

Реклама біля ніг клієнта Найбільший рекламний простір у світі

Реклама біля ніг клієнта Найбільший рекламний простір у світі Напевно, в кожному районі є хоча б один напис на асфальті під вікнами високоповерхових будівель в стилі «Маша, я тебе люблю!» Як правило, він досить великий в області повідомлень, і бачить … Читати далі

Види полотна

Полотна до ери широкоформатного друку

Полотна до ери широкоформатного друку Походження Все класичне малярство, яке пройшло крізь віки порадувати справжніх цінителів і спекулянтів, використовує полотна як основу. Термін «полотно» досить універсальний. Так прийнято називати будь-який тканий матеріал, що використовується в якості полотна при створенні малюнка. … Читати далі

Як використовувати область для маскування реклами

Як використовувати область для маскування реклами

Доповніть реальність рекламою Про що йде мова Розширена реальність є відносно молодою технологією, яка тільки почала залишати лабораторії і дизайн-студій. Це “накладення” віртуальних доповнень на матеріальні об’єкти. Наприклад, на екрані телефону або КПК ви можете поєднати реальний світ (у вигляді … Читати далі