Головна сторінка » Еволюція зовнішньої реклами

Еволюція зовнішньої реклами

Перший раунд битви за увагу

Сучасний світ сповнений реклами. Без нього ви не можете знайти журнал або газету. Радіо і телебачення перестануть бути собою без частих комерційних перерв. Інтернет блимає незліченних банерів і анонсів. У центрі будь-якого великого міста щільність знаків, білборди, Вітрини, тягнеться від накипу. Реклама дивиться на нас звідусіль. Але ми дивимося на це?

В останні роки ми розробили імунітет. Наприклад, скільки рекламних повідомлень на дорозі з дому на роботу? Ви пам’яті- Потім не шкодую пару годин, ходити повільно, дуже повільно звичайний маршрут і рахувати. Ви перебуваєте на подив. Реклама буде набагато більше, ніж ви думаєте. Ви дивилися на нього кожен день, але дивитися механічно відфільтрованих всі нецікавим.

Ловці поглядів

Чого цікавляться люди? Що вони дивляться?

Переваги великих брендів очевидні. “Важка артилерія” регулярних трансляцій рано чи пізно “стискає” свідомість споживачів. Знайомі логотипи здаються майже рідними, вони викликають почуття безпеки-така реклама виглядає “безпечніше”. Крім того, бренд може ділитися рекламою настільки ненав’язливо і цікаво, що він захоче переповідати друзям. Наприклад, фраза “вчора ви сказали завтра” з поданням Nike пішов по всьому світу.

Зверніть увагу, що ніщо не є додатковою лише кількома словами. Зміст було легко поміститися на площі в кілька разів менше. Але широкоформатного друку забезпечили великі поля. В оформленні зовнішньої реклами “Air” є не тільки естетичним інструментом. Це життєво важливо для “підштовхування” конкурентів для поглядів.

Вчора ви сказали завтра

Більш важким способом є використання навколишнього простору. Він ідеально підходить для того, щоб бити звичайним об’єктом в незвичайний кут. Наприклад, розмістити рекламу нарізаної ковбаси на автобусі з “гармонікою”. У цьому випадку Основна перевага продукту неможливо не помітити. Це стає так званий око пробкою, тобто, “Ловець ока”.

Ловці поглядів

При відтворенні контексту в рекламі, ви можете навіть використовувати аудиторію як мимовільними акторів. У будь-якому випадку, це те, що одна компанія реклама Блошиний supphis зробив. Відвідувачі ТРЦ на першому поверсі ще не знають, що вони ходять по величезній фотографії. А ті, хто піднявся вище, бачать як собаку, так і бліх на ньому. Таке рекламне повідомлення важко не помітити, і він запам’ятається надовго.

Нестандартна реклама

Іншим прикладом нестандартної “собаки” реклама є калюжу на підлозі, який написаний текст “курси навчання цуценя”. Технічна реалізація дуже проста. Це звичайний друк на плівці. У той же час, це власники собак, які оцінять як гумор, так і важливість пропозиції.

Курси навчання цуценя

Сучасний друк пропонує недорогі, але надзвичайно виразні засоби для залучення реклами одержувачам. На вулиці, транспорті, в приміщенні-скрізь можна придумати нестандартний хід, який буде працювати багато разів.

Рецепт ефективної зовнішньої реклами

Отже, чи є спосіб розвивати зовнішню рекламу з гарантованим успіхом? Так, звичайно. Рецепт дуже простий: Якщо ви щось незвичайне, люди обов’язково будуть виглядати. Але мета реклами-не тільки привернути увагу. Його основне завдання – донести певне послання. Чи вийде вона чи не може залежати від найнесподіваніших, на перший погляд, факторів.

Наприклад, контекст розміщення може зіграти поганий жарт. Хороша реклама, яка обклеєна не замислюючись про особливості перевізника, в дощову погоду буде вбирати репутацію бренду.

Крім того, кращі ідеї перестають бути оригінальними з моменту публікації. Окремі зразки стають класикою, вони реплікуються і використовуються як приклади. Але більшість оголошень має просто працювати, тут і зараз.

Таким чином, немає “золотого кулі”, що раз і назавжди може бути розгромлена цільовою аудиторією. Але щоб отримати хороші результати, достатньо дотримуватися трьох основних правил:

  1. Вилову погляд. Привернете увагу дотепним малюнком або хоча б просто афішу великої площі з досить широкими полями, щоб не загубитися серед оточуючих реклами.
  2. Надіслати повідомлення. Це прекрасно, якщо вам вдасться зробити це в незвичайний і яскравий спосіб. Але краще не перестаратися і порадитися з професіоналами, щоб не перестаратися.
  3. Не зупиняйтеся на цьому. Оголошення ми бачили вже має мозок галочкою. Нові ловці необхідні, щоб отримати нову дозу уваги.

Експеримент! Прогрес дав нам унікальні технології, які здавалися неможливим вчора, і тепер стали публічно. Тепер творчість не обмежена-будь-яка ідея може бути роздрукована за розмірами будинку. І якщо це гарна ідея, повертається не буде малим або.

Залишити коментар