+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Інтер'єр друку: краще один раз побачити

Брендинг про створення настрою

Люди дуже різні. Ми розмовляємо різними мовами, прислухаємося до різної музики або взагалі не прислухаємося до неї, кожен має свої власні уявлення про світ і свої власні, дуже специфічні «таргани в голові». Тому в нашому особистому житті ми оточуємо себе “своїх” людей-тих, хто розуміє з підлоги, з яким легко знайти спільну землю.

Але в сфері бізнесу неможливо обмежити коло спілкування друзями. Кожна компанія будує відносини з багатьма різними людьми, іноді належать до різних культур. Як знайти грунт для взаєморозуміння? І дуже швидко, миттєво! Ритм сучасного життя не має довгих преоблич і розмов.

Одним з найпотужніших інструментів для позиціонування на її території в усі часи був інтер’єр. Багате оздоблення залів або строгих ліній клітин відразу ж встановлюють правильний тон. Може бути, знаменитий приказка “будинки і стіни допомогти” прийшли звідси. Це дійсно так, і активно використовується в бізнесі в ці дні.

Наприклад, кімната для переговорів з літаком на стіну не повинна мати невелику розмову. Холодний синій діапазон забезпечує додатковий ефект. Не слово було сказано ще, і ті зібралися вже трохи мобілізовані і налаштувалися на бізнес.

Внутрішній друк у переговорах

Якщо потрібно домогтися протилежного результату, наприклад-відпочити гостям в холі готелю або викликати невелику елегія серед відвідувачів кафе-досить перетворити стіни в теплий осінній ліс. Погодьтеся, в такому інтер’єрі навіть хочеться говорити трохи спокійніше і повільніше.

Інтер'єр друкується в інтер'єрі

Можливо, без перебільшення варто сказати, що будь-який Корпоративний стиль взагалі полягає в тому, щоб створити певний настрій. Бренди вміють управляти своїми аудиторіями-вони звертаються до почуттів. А Найпростіший і найефективніший спосіб домогтися правильного враження-Показати «правильні» картинки. Сам чоловік буде думати, решта, головне, щоб встановити правильний напрямок для своїх думок.

Візуальні сигнали

У деяких випадках немає необхідності «малювати настрій» розмірами стіни. Наприклад, зараз легко зробити художню картину, майже не відрізняється від сьогодення. З точки зору підготовки макету, друк на полотні не складніше, ніж друк на звичайному папері. А виріб виявляється міцним і міцним.

Такі репродукції дуже схожі на оригінали, тому уважно вивчіть готові картини від вуличних продавців. Однак, це так важливо-як саме народився вікно в інший світ, який буде радувати вас або тих, кому ви його даєте?

Інтер'єрний друк на полотні

Іноді візуальні сигнали є набагато менш приємними, але корисними. Наприклад, для збереження комунального майна-як і в цьому автобусі, де пасажири ненав’язливо попередили, що якщо ви зіпсуєте сидіння, наступна зупинка може перебувати у в’язниці.

Соціальна реклама в транспорті

Шпалери в квітку виходять з моди

Цікаво, що друк інтер’єру як і раніше сприймається як “незвичайний дизайн”. Вона ловив її очі. У торгово-сервісних центрах, ресторанах, лікарнях, скрізь можна зустріти шпалери або банери з розміром дисплея. Але люди дивляться на них, вони завжди дивляться!

Це все більш дивно, тому що сучасна громадськість зіпсується хорошим друком. Сьогодні в метро вільні роздачі листівок такої якості, для яких раніше принтери могли спалити на колі, підозрюючи їх у змові з дияволом. Але з листівок дратно знизав плечима, а на великих фотографіях виглядають.

Можливо, рішення аномалії відбувається за шкалою. Як офісні та домашні принтери увійшли в наше життя, невеликі кольорові зображення стали чимось заданого. Але не всі знають, як доступні “великі картини” зараз. Очевидно, що вони не знають-інакше такі прості і ефектні рішення в домашньому інтер’єрі будуть набагато більш поширеними.

Інтер'єр друку в дизайні кухні

Будь-який професійний дизайнер інтер’єру скаже вам, що за допомогою великого фото можна зробити багато-не тільки зробити колір і світло, але і організувати зонування або візуально розширити приміщення. З високою графічною роздільною здатністю, навіть біля роздруківки виглядає дуже реалістично. Тому в маленьких кімнатах фото-дизайн може звучати дуже голосно.

Інтер'єр друку в їдальні дизайну

Протягом деякого часу, нова технологія повинна остаточно взяти корінь, “увійти в обмін речовин”. Можливо, через 10 років фото-стіни стануть досить буденними, а новизна-деякими тривимірними інтерактивними полотнами. Давайте почекаємо і подивимося. Головне, щоб тьмяні шпалери в квітку поступово вийшли з моди, а наші будинки пофарбовані в більш соковиті і живі кольори.