+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Банер коловоріт в природі

Що ви можете дізнатися з мережевих банерів

Перший банер в Інтернеті

В останні роки ми звикли до банерів в Інтернеті. Перший комерційний банер вважається рекламою AT’T, опублікованій 25 жовтня 1994 на сайті проводового журналу-“інноваційний” малюнок, на якому ви можете натиснути.

Перший банер

У той же час самі банери, звичайно ж, не є «комп’ютерним» винаходом. Вони з’явилися набагато раніше-так само, як люди навчилися робити знаки і оголошення.

Але ми повинні визнати, що, отримавши в шалених ритм мережевих технологій, банери почали розвиватися набагато швидше, ніж їх “предків” з реального світу.

Кілька вигідних відмінностей банерів в Інтернеті

Крім розробки веб-дизайну і поліпшення зовнішнього вигляду, банери в Інтернеті почали активно використовувати переваги комп’ютерів:

  • Ви можете підрахувати точну кількість показів. Легко відстежувати, скільки разів ви завантажили веб-сторінку з банером.
  • Більше того, ви можете підрахувати кількість “відпрацьованих” вражень! Тобто, кількість “кліків” на банер-CTR (клік-Through ставки).
  • Банерні мережі та основні гравці в мережі реклама надали обертання банерів-тепер на тому ж сайті в різний час можна побачити різні рекламні повідомлення.
  • А завдяки накопиченню інформації про користувачів, стало можливим Показати контекстні банери-предметом якої автоматично пристосовується до інтересів аудиторії.
  • Нарешті, знаючи географію показів, місцевий час і демографічний портрет користувачів (наприклад, за даними з соціальних мереж) стало реальним, щоб забезпечити дуже точну орієнтацію вражень.
  • Банери в Інтернеті стали інтерактивними, вони навчилися грати з аудиторією, розважають їх, показують додаткову інформацію про попит.
  • Це дратує багатьох, але треба буде відзначити, що банери в Інтернеті навчилися збільшувати розміри, виходять за межі слотів, призначених для них-і це теж працює.

Offline банери багато чому навчитися, чи не так? І вони навчаються!

Справжні банери не здавайте позицій

Як підрахувати кількість показів банерів?

Ви можете розміщувати оголошення, на яких відображається певна кількість людей. Важливо додати-на місце, так що не забудьте помітити всі ці люди (в іншому випадку прогноз буде неправильним). Наприклад, знаючи пасажиропотік аеропорту з таким банером на багажну претензію можна досить точно оцінити кількість переглядів.

банер в аеропорту

Як розвернути банери?

Це просте питання. Обертаються щити вже давно використовувалися на вулицях і дорогах. Крім того, всі знають Білборди, рекламні образи на яких розміщуються на тристоронні обертових призми (так звані «призми»).

Нарешті, найпотужнішим перевізником для обертових банерів в реальному світі є транспорт. Якщо розмістити банер з боків вагона, то реклама буде розглядатися жителями декількох країн.

банер на вантажівці

Як мені націлити банери?

Очевидно, що найпростіший спосіб звузити аудиторію до шоу просто вибрати гарне місце для господаря. Наприклад, всередині торгового центру або біля лікарні.

Громадський транспорт, який ходить по вулицях, щоб досягти більш широкої, але чітко локалізованої аудиторії можуть бути використані.

банери на транспорті

Як зробити інтерактивні банери?

Звичайно, інтерактивна зовнішня реклама може бути розроблена за допомогою дорогих технологій. Наприклад, використовуючи відеокамери для відстеження напрямку поглядів перехожих, передавати сигнал на комп’ютер, обробляти спеціальні програми і динамічно налаштовувати зображення на величезному плазмовому екрані.

Але не менший ефект може забезпечити звичний рекламний дизайн, створений друком на банері і доповнене підсвічуванням від лампочок, які освітлено сигналом від датчика руху, як і в під’їзді. Власне, можна обійтися і без датчиків-простого реле, щоб регулярно спалахнути лампочки. Ті, хто там будуть приймати спалахи за свої кошти, а інші просто не побачать.

Інтерактивна реклама

Як грати з аудиторією?

Як тільки жителі Амстердама помітили, як не дуже Апетитний чоловік з дня на день “роздяглася” на Billboard. Напис під афішею читайте: «чим швидше ви розміщуєте тут рекламу, тим краще».

"жива" реклама

Коли замість вже дуже небезпечно роздяглася «герой», нарешті була радіо реклама-її зустріли дуже тепло, як Спаситель.

вуличний банер

Як вийти за рамки?

Частина рекламного повідомлення може перевозитися за кордоном “персонал” розміщення банера з додатковими елементами. Такі подовжувачі не просто збільшують «рекламний простір». Вони створюють несподіваний кут, роблять рекламу тривимірною.

Широкоформатний друк з об'ємними елементами

Як бачите, старі добрі банери не здають своїми позиціями. Незважаючи на всі комп’ютерні інновації та розвиток телекомунікацій, люди ходять по вулицях, приводляють автомобілі і автобуси, дивляться на будівлі. І в цьому знайомому, з дитинства знайомий світ все нове сильно виділяється. Наприклад, як можна уявити, що глядачі банера в Інтернеті будуть стрибати, якщо він просто нахилити?

похилий банер