Головна сторінка » Не плутайте Білборди з дошками оголошень

Не плутайте Білборди з дошками оголошень

Життя прискорюється

Чому ви не можете перевести “Billboard” дослівно

У старі добрі часи, коли писали були винайдені, і читання не втомлюється, люди довго і уважно дивилися на дошках оголошень-Білборди. Але щось змінилося з тих пір.

Сьогодні навіть пішоходи рідко сповільнюють швидкий крок біля барвистих плакатів. Що я можу сказати про водіїв. З автомобілів можна побачити тільки те, що буквально привернуло мою увагу. Разів! Яскрава картинка привернула увагу. Два! Захопили (в ідеалі) суть повідомлення. Три! Обмін інформацією сесія з глядачем закінчився. Потік не буде чекати. Поїхали.

Тому, нехай Білборди залишаються Білборди. Ви не повинні перекладати своє ім’я, не кажучи вже дослівно. Це не дошка оголошень протягом тривалого часу, але особливий, конкретний вид реклами.

На жаль, звички залишаються сильними протягом тривалого часу. Дуже часто велика поверхня білборда розглядається як зручне поле для розміщення детальної інформації. Типовий білборд виглядає приблизно так:

банер з надмірною інформацією

Вибір контексту-окрема розмова. Тепер просто намагаюся читати те, що він говорить. Як офтальмолог, чи не так? Ви можете побачити великі написи, менше теж, а потім…

10 причин не «мерехтіти» на білбордах

Отже, чому б не «мерехтить» на білбордах:

  1. Ніхто не може читати все, що написано дрібно;
  2. Але люди з радістю завершували розпочаті дії. Тому ті, хто глянув механічно, намагатимуть розібрати найдрібніші Буки. Вони будуть намагатися, не зможуть або не буде мати часу, і буде сердитися;
  3. Незалежно від читаність, будь-який текст займає корисний рекламний простір;
  4. Якщо через перевантажений контент на щиті не вписується досить великого “видовище поглядів”-то ніхто не побачить великих написів;
  5. Це не достатньо, щоб зробити вас читати, ви повинні пам’ятати. Є дуже мало людей з фотографічною пам’яттю;
  6. Друк на одному щиті тексту, який рясно достатньо для десятка, або навіть сто-рекламодавець зазвичай хоче «підкреслити головне». Спроби розмістити 18 акцентів там, де є місце тільки для одного, повністю розпустити рекламне повідомлення;
  7. Якщо неймовірні зусилля зуміли «виділити все», то кількість квітів і шрифтів, що беруть участь, йде від масштабу, глядач «вибухає мозок» і залишає це місце в прострації;
  8. Розміщення на тому ж рівні візуальної ієрархії вторинних повідомлень і дійсно важливо (Назва товару або компанії, логотип, слоган) девиює Корпоративний стиль;
  9. Якщо “майже добре читати”-поверніться до цього Billboard у сутінках або в дощ і дивитися знову;
  10. Нарешті, не забувайте про конкуренцію! Безліч різних рекламних боїв за погляди глядачів. Якщо «сусіди» виглядають набагато привабливіше-боротьба втрачається без запуску.

Нові швидкості-нові правила

10 критеріїв для ефективного білборд

Звичайно, це не просто розмір і кількість літер, які визначають ефективність роботи Billboard. Беремо всю картину, в тому числі і контекст. Тому дуже важливо переконатися, що:

  1. Я хотів подивитися на Billboard. Ось як я хотіла! Можна привернути увагу і свідомо потворну фотографію, а ненормативну лексику-але завдання навпаки. Нам потрібно створити позитивне ставлення до змісту реклами. Тому “ловці поглядів” слід вибирати дуже обережно. Наприклад, наприклад:

    Банер

  2. Обов’язково зробіть акцент і бажано-один. Це може бути колаж, Фото, малюнок, схема або просто великий текст (лістинг на спадання);
  3. Це здорово, якщо ви можете вписатися в місцевості. Не з точки зору мімікрія, навпаки-використовувати навколишнє середовище, щоб виділитися з неї. Наприклад:

    банер на дому

  4. Безпрограшний спосіб збільшити увагу, щоб збільшити розмір. Друк на банерах в даний час досить економний, а якість вражає. Великий білборд завжди стає наочним центром на місці розташування;
  5. Звичайно, це не зашкодить продуманим, акуратним дизайном. Це стосується вибору шрифту, кольору, макета в цілому;
  6. Кольори для білборд слід підбирати особливо акуратно. Вона повинна працювати в будь-який час доби і в будь-яку погоду;
  7. Це означає, що обов’язково подбайте про правильне освітлення. Ви можете включити легкі лампи, або ви можете придумати макет, який використовує природне середовище:

    шліцьний банер

  8. До речі, любов дизайнерів до “повітря” в макетах застосовується не тільки до кінця в кінець отвори. Колір фону багато значить, особливо у вигляді каркаса по краях. Художні фотографічні роботи не випадково розміщуються всередині великих монохромних полів. Вони зосереджені в центрі, на головній;
  9. Трохи гарного гумору ніколи не болить. Усмішка-ідеальний старт для будь-якого продажу. А якщо жарт просить покупця правильному напрямку-це вже найвища пілотаж:

    Банери

  10. Останній у списку, але перше значення є розміщення. Щит повинен бути чітко видимим для насиченого потоку глядачів. І не тільки глядачів, але і тих, хто може купити.

Залишити коментар