+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Як використовувати область для маскування реклами

Доповніть реальність рекламою

Про що йде мова

Розширена реальність є відносно молодою технологією, яка тільки почала залишати лабораторії і дизайн-студій. Це “накладення” віртуальних доповнень на матеріальні об’єкти. Наприклад, на екрані телефону або КПК ви можете поєднати реальний світ (у вигляді фото або відео) і доповнень до нього (пояснення, підбір кольору і т. д.). Швидше за все, через кілька років такі преграні стануть зайвими, а Розширена реальність неодмінно увійде в наше повсякденне життя.

Але без будь-якої електронної фантастики, ви можете досягти дуже вражаючих результатів. Наприклад, звичайний друк на плівці дозволяє зробити незабутню рекламу для стоматологічної клініки.

Реклама в боулінг

Як він може бути використаний

Більшість людей мають почуття гумору і здатні цінувати успішний жарт. У деяких випадках, для залучення уваги можуть застосовуватися відносно м’які методики.

Реклама на гірській дорозі

В інших випадках ви можете ризикнути і зробити більш шокуючою рекламою. Наприклад, такий неоднозначний банер для відвідувачів одного ярмарку вакансій натякнув на альтернативні способи розвитку кар’єри.

Напис: найкращий спосіб зробити кар'єру

Головне, що об’єднує будь-яку зовнішню рекламу такого роду-це «вписується в ландшафт», викликає посмішки і часто робить глядачів учасниками шоу. Наприклад, широкоформатний друк банерів легко перетворює вхідні групи будівлі в гігантський змішувач з спінінг «леза».

Реклама в торговому центрі

Прості та складні контексти

Приклади “жебракування” середовищ

Деякі об’єкти, схоже, створюються для реклами певного вмісту на них. Наприклад, цей будинок “зігнутий”, щоб виглядати більш вражаючим на даху великої людини в кімоно.

Реклама на будівництві

Суднові швартовні кабелі – справжні спагетті! Зауважимо, що успішне розміщення банерів не тільки зробило рекламну тривимірною, але і викликає «корисні» Асоціації для виробу.

реклама для спагеттіреклама для спагетті

Проводи дійсно схожі на пучки волосся. Що дуже корисно для реклами Тримери, які покликані прибрати зарості з носами громадян.

Триммери рекламніТриммери рекламні

Звичайно, ці образи повинні бути видно в навколишньому просторі, щоб бити їх в рекламі. Але тут, по крайней мере, ясно, що і як можна бити. А що робити в більш важких випадках?

Як використовувати “складне” навколишнє середовище

Якщо продукт має те, що не зовсім звичайна властивість, це може бути продемонстровано явно-навіть у тих випадках, коли немає зручного контексту на перший погляд.

Як відомо, якщо гора не йде в Magomet, Magomet йде на гору. Наприклад, подивіться, як Volkswagen показує висоту підвіски Touareg. Все дуже чітко.

Реклама на воді

Ваш Billboard блокує дерева? Здавалося б, безнадійна ситуація. Але якщо ви пишете, як це на Billboard, “дерева закрити цей Рекламний щит, але це проблема, яку ми не хочемо, щоб вирішити”, то неоспорюваного реклама стає “зеленим” і “соціальним”. Це викликає співчуття, яке було б важко досягти в інших відносинах.

реклама за деревами

Навіть у найскладніших випадках ви можете знайти рішення, яке перетворе рекламу на «видовище поглядів». Наприклад, якщо ніщо інше не допомагає, “розбийте ландшафт”! Абсолютно чорна діра в буйство кольорів не залишиться непоміченим, а рекламні повідомлення можна розміщувати на відворотах «порваної» реальності.

банер на стіні