+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Зовнішня реклама з префіксом "Супер"

Принцип дії-візуальне домінування

Розмір питання

З часу, коли наші предки побігли в пошуках їжі під ногами величезних хижаків, у людей є звичка тільки в разі першого погляду навколо найбільших об’єктів. Можливо, з тієї ж причини, не тільки найбільша реклама домінує візуально, але і вище навколишнього середовища.

Два рекламних засоби масової інформації, аналогічні братам, зустрічаються як ці вимоги-superboards і supersites більше і вище, ніж їхні сусіди.

Суперборди

Superboards зазвичай називають двосторонній Білборди від 4 до 12 м. Як правило, надплати розміщуються поруч з зайнятими магістралями. Потужна підтримка піднімає робочі поверхні надплит високого над дорогою. Ніщо не блокує їх. Проводи, тягнеться і навіть мостів є “поверх нижче”. Тому в звичайній погоди реклама на супердошках добре видно з декількох сотень метрів.

Для поліпшення зору, деякі superboards розгорнуті трохи на проїжджу частину, використовуючи трикутну структуру.

Суперколегія реклама

Supersites

Supersites ще більше. Ця категорія включає в себе рекламні носії більш ніж 48 м2, також розміщені вище основних доріг з інтенсивним рухом. Розмір супер сайтів від 5 до 12 м і вище. Це більше половини площі тенісного двору!

На такій величезній канві ви можете помістити будь-яке рекламне повідомлення. Але незважаючи на те, що друк на банерній тканині зараз досить якісний, щоб відобразити найдрібніші деталі, досвідчені рекламодавці ніколи не мерехтять.

Ключові прийоми гри у великій

Великі медіа-великі макети

Основна перевага супердощок і supersites у великих, домінуючих розмірах. Якщо ви публікуєте на них дрібні докладні тексти, цільова аудиторія (водії і пасажири транспорту) не встиде прочитати. При цьому ефект великої реклами буде розмито.

Це набагато більш ефективно друкувати великий логотип і/або координати поруч з величезною, привертають увагу картину. Якщо виявиться раптом бити основну властивість виробу, так як на цю рекламну жувальну гумку-то повернення теж буде вище стандартного.

рекламна гумка на суперплаті

Ще більше! Виходити за рамки

У деяких випадках розмір основного рекламного повідомлення може бути збільшений якомога більше, залишаючи тільки це, без будь-яких пояснень і доповнень.

Це може працювати не тільки за логотипом відомого бренду. Наприклад, цей сервіс для некурців знайшов, як «вибрати» Опис своєї діяльності-використовується для цього підтримку Billboard.

superboard з оригінальною підтримкою

Реклама в сприятливому світлі

Суперборди і supersites завжди світяться в темряві, адже рекламні носії цього рівня «сплять» не повинні. З цієї причини не варто використовувати на великих макетах півтони і занадто ніжні фарби, які стануть невидимими ввечері і вночі.

Але, як і в інших аспектах зовнішньої реклами, якщо ви ставитеся до примусового обмеження творчо, ви можете знайти в них додаткову візуальну перевагу.

Суперрада McDonald's

Гарна реклама говорить своєму глядачеві

Навіть найбільший Супер-сайт поступово наздоганяє. Регулярний трафік, наприклад, люди, які їдете на цю дорогу щодня, на роботу і додому, після кількох перших погляди можуть звернути свою увагу на іншу рекламу. Щоб уникнути цього, рекламні макети потрібно періодично оновлювати.

Просто замінити фотографію або перемістити телефон в інший куточок макету допоможе зберегти фразної аудиторії. Але в ідеалі реклама повинна розмовляти зі своєю аудиторією. Наприклад, як цей Супер-сайт з рекламою, присвяченій Олімпійських ігор в 2010. Кожна медаль, яку виграла канадці, одразу з’явилася на зображенні. Тому патріотичні шанувальники здалеку шукали цей Супер-сайт біля треку-вони чекали свіжих новин.

Олімпійська суперрадаОлімпійська суперрада