Головна сторінка » Не соромтеся використовувати епатаж

Не соромтеся використовувати епатаж

Секс продає

AXE – Ефект

Цей вираз вже давно є побутовою назвою, а “сексуальне позиціонування” дезодоранти увійшов в маркетингові підручники як легенда успішного агресивного заохочення. Дійсно, нікого не буде байдужим, наприклад, друк на банері біля входу в тунель.

СОКИРА реклами

Дехто буде захоплюватися і ставати прихильниками бренду. Інші хихикають, не будуть купувати, але розповідати друзям. Але інші будуть в люті, і їхні обурений відповідь буде додатково підняти рейтинг. Це безпрограшна стратегія-якщо, звичайно, бути готовим бути в центрі скандалу.

“Хлопці, Моліться на дощ”

Гаразд, є бренди, які спеціалізуються на полуниці. Скажімо, цілком логічно чекати таких білбордів з журналу Playboy, особливо німецького видання-вологий банер світить через, хлопці щасливі (вони молилися з доброї причини).

Playboy оголошеньPlayboy оголошень

Нижня білизна також досить «контекстна». Келвін Кляйн посилає вітання колегам з Playboy, їх Billboard також отримує мокру і світить в дощ.

Келвін Клейз рекламний банер

І тут хлопцям пропонують молитися не про дощ, а про вітер, який піднімуть вже непуритану спідницю ще вище.

рекламний банер на вітрі

Універсальні друкарські помилки Фрейда

Але секс продає не тільки “себе”. Це універсальний, глибоко рефлексований інструмент, який активно використовується в рекламі що-небудь. Будь-які візуальні підказки, безсумнівно, будуть помічені і ретельно інтерпретуються.

рекламний банер в магазині

Табу? Шок? Гарна робота!

Якщо ви повинні сказати голосно – Скажіть Голосно

Приємно, що російська Соціальна реклама нарешті почала використовувати сучасні технології. У будь-якому великому місті, широкоформатного друку з сильним плануванням і грамотним розміщенням може врятувати багато життів. Наприклад, таке нагадування про небезпеку внутрішнього газу є більш ефективним, ніж тисячі непоказних плакатів з нудними моральними вченнями.

соціальний банер

Заглянути в очі вашої проблеми

Одним з основних методів реклами є показати споживачеві проблему, а потім запропонувати своє рішення. За допомогою рекламованого товару або послуги, звичайно. Коли виявляється поєднувати проблему і розчин на одному макеті, і навіть використовувати «багатоступенев» ефект-результати вражають.

Наприклад, MaxFactor представив свою “стійкі” туш з білборд, на якому одне око моделі “текла” після дощу (коли вони вже моляться, ці хлопці). Другий, «брендовий» око залишився в ідеальному стані.

туш для реклами

Рекламний каркас в шафі

Дотепні рішення допоможуть вам буквально відстежити потенційних клієнтів і представити їх з рекламним повідомленням, коли вони найменше цього очікуєте. Наприклад, ця пара, які тільки що зняли кімнату в недорогий готель, з сюрпризом читає координати адвоката розлучення в своєму власному шафі.

Реклама в шафі

Як використовувати тіла інших людей для своїх цілей

Продовжуючи хорошу традицію залучення випадкових людей як вільних акторів за свою рекламу, я хочу приділити особливу увагу стільцях в кафе та інших громадських місцях. Наприклад, така роздруківка красномовно закликає до спорту.

Реклама на стільцях

Життя без прикрас

Глянсовий світ доброзичливої реклами з ретельно відрепетирували посмішки, наповнені радісною сміхом діти і собаки не всі захоплений. Крім того, метод продажу «від проблем» припускає, що спочатку потрібно проявити картину досить похмуре, непривабливий. Так страшно, що людина була спіймана в кістку, і подумав він про можливості, які йому пропонують.

Таким чином, була побудована Рекламна компанія одного кадрового агентства. Плакати, вставлені на банкомати, торговельні автомати, пральні машини в пральнях та інші машини, націлені на масовий споживач «викрив професійну за кадром» на прикладі цих механізмів.

Реклама кадрового агентства

“Життя є занадто коротким для неправильної роботи”, оголошення укладений. Важко сперечатися з цим.

Ви можете додати, що рекламний бюджет, як правило, занадто малий для нудних місць розташування. Сміливо робіть видне оголошення. Використовувати шок.

Залишити коментар