Головна сторінка » У Вас подія? Рекламувати його!

У Вас подія? Рекламувати його!

Плакати вчора, сьогодні, завтра

Реклама, перевірена часом

Переважна більшість сучасної реклами з’явилася порівняно недавно. Телебачення, радіо, Інтернет за своїм зовнішнім виглядом створили грунт для швидкого розвитку багатьох нових форм і медіа реклами. Розвиток технологій виробництва пластмас, освітлювальних приладів та поліграфії також зробив щедрий внесок.

Плакати є представниками “старої доброї реклами”. Їх прототипи повідомили Римлянам про імперські укази задовго до винаходу друкарської преси. А після друку плакатів стали швидшими, більш яскравими і в той же час більш доступними, вони буквально затопили цивілізованим країнам.

За допомогою театрів-афіш повідомили про свої перші і наступні вистави. Цирки, ярмарки, розпродажі, анонси нагород за головами негідників-всі вони відбилися на плакатах. І довгий час-тільки на них.

старі плакатистарі плакатистарі плакати

Чому плакати це “робота”

Очевидно, чому плакати були настільки популярні раніше, перед “конкуренцією” з новими видами реклами. Але як їм вдалося зберегти свої позиції? Є кілька відповідей:

  • Плакати можна швидко зробити і обклеїти. Це ключовий критерій публікації оголошень. Новина потрібна зараз, відразу! Завтра будуть нові;
  • Плакати невибагливі до місць проживання. Їх можна приклеїти на нерівну або вигнуту поверхню;
  • Вартість виробництва і розподілу плакатів невисока;
  • У той же час, з огляду на “віч-на-віч доставки” аудиторії, конверсія висока. Плакати важко пропустити.

Нарешті, може бути, ми просто звикли до плакатів. Є речі, які ви не хочете змінювати. Наприклад, старий ліхтар був спочатку розроблений для газового освітлення. Але вони винайшли електрику, потім Енергозберігаючі лампи, світлодіоди, і старі ліхтарики все ще знаходяться в русі. Вони стали класикою.

Ліхтарі під старовину

Зовнішня реклама в форматі LEGO

Цілі плакати

Стандартним розміром плаката є формат a1 (594-841 мм). Це досить великий шматок паперу розміру хорошого вікна. У таких «рекламних вікнах» охоче дивляться перехожі, тому навіть один плакат досить помітний і ефективний.

рекламні плакати

Якщо ви хочете досягти домінуючу позицію на вашій вулиці, часто використовують техніку твердої наклейки вбивати. У цьому випадку вони створюють ритмічне візуальне полотно, яке привертає більше поглядів.

Суцільна наклейка плаката

Але незалежно від способу вивішування, ті ж плакати називаються твердими, тому що все рекламне повідомлення друкується на одному аркуші паперу.

Національні плакати

Якщо ви «перерізали» велике зображення на кілька фрагментів і роздрукуєте його на різних аркушах, а потім склеюємо їх разом-ви отримаєте Національний плакат.

Плакат національної збірної

Зазвичай національні плакати складаються з 6 аркушів формату a1, які приклеюються до загальної області за допомогою стикувального поля. Звичайно, широкоформатного друку дозволяє друкувати такі ділянки “в одному шматку”. Але виробництво плакатів має свої особливості.

Плакати друкуються не на банерній тканині, а на папері, а не найдорожчі. Якість друку досить висока, щоб передати кольори і дрібні деталі, але також не журнал. Основні переваги плакатів-швидкість і економія. І той факт, що люди дивляться на них.

Залишити коментар