Головна сторінка » Як оживити зовнішню рекламу

Як оживити зовнішню рекламу

Використання подвижного середовища

Чому рух привертає увагу

Глибоко в підсвідомості, на рівні рефлексів, у нас є звичка механічно оцінюючи все, що рухається за двома головними критеріями.

По-перше, в розділеному секунду, мозок розглядає потенційну небезпеку. Це Скеля, що падає на вас? Ні. Схоже, Отруйні змії, хижак або податковий інспектор? Я так не думаю. Ще кілька миттєвих порівнянь фону, і об’єкт вважається безпечним.

Потім вступає в силу другий рівень сприйняття, пошук користі. Генетично, вона повинна працювати так-це смачно? Чи можу я наздогнати? Але цивілізація зробила значні корективи в нашу поведінку, і реклама не залишилася поза цього процесу.

Коли рух допоміг «вловити» око, залишається грамотно розвиватися ситуація. За допомогою друку на плівці можна «виправити» спосіб мислення цільової аудиторії.

Вгору по сходах, що ведуть вгору

Не варто будувати дорогі рухомі конструкції для розміщення реклами на них. У промисловому світі є безліч готових мобільних механізмів. Наприклад, сходи. Ескалатори не тільки рухається, вони як і раніше збирають людського руху і на деякий час “відняти” його з іншої реклами. Ви можете використовувати це.

Реклама на ескалаторі

Звичайно, бажано зберегти здоровий глузд і не повторювати помилки компаній, яким вдалося перетворити виграшну розміщення на сходах на шкоду.

Реклама на ескалаторі

Ліфти швидкий шлях до вершини популярності

Ще одним очевидним лідером в привабливості реклами є ліфти. Вони також “збирають натовп”. У той же час, люди стоять на деякий час, чекаючи Ліфт приїхати, а потім навіть опинитися всередині, повністю падають під силу реклами там.

Реклама на елеваторіРеклама на елеваторі

Відкриті ліфти можна використовувати по-різному. Подумайте, як візуально підключити підйомник з вашого рекламного повідомлення-і всі пасажири ліфта будуть вільними акторами у вашому відео.

Реклама на елеваторі

Рух перехожих також може бути використаний

Перехожі також не проти працювати в якості добровольців у вашій рекламі. Зауважимо, що в цьому сенсі друк банерів надає унікальні можливості. Дуже мало хто погодиться взяти безкоштовні фотографії або навіть використовувати свої фотографії для просування деяких товарів або послуг. Але оригінальний банер буде просто приносити посмішку.

рекламний банер на перетині

Контекст не слід недооцінювати

Грати з оточенням, або воно буде грати з вами

Вибираючи ідеї і розвиваючи макети реклами, ви ніколи не повинні забувати, що вона буде розміщена не в вакуумі, але стане частиною загальної візуальної обстановки. Поряд з іншими рекламою розташованих по сусідству. Якщо ви не думаєте про це заздалегідь, ви можете отримати невідповідний візуальний рими, такі як такі.

Погане розташування оголошення

І якщо ви думаєте про це і швидко реагувати, ви можете висміять конкурентів, розмістивши поруч з його рекламою його відповідь.

Повторюючи рекламу

Клієнти не ходять в двері? Прорубіть стіни для них!

Інноваційні методи проектування дуже мало. Є буквально кілька справді нових, інноваційних рішень у всьому світі протягом року. Як правило, хороша реклама використовує давно відомі, перевірені часом візуальні розбухає.

Наприклад, «ламаючи стіну» з афішею з відповідним зображенням все-таки актуально.

банер на стіні

Якщо поєднувати «розбиваючи стіну» з іншою технікою-«багаторівнева реклама», що складається з декількох рамок, як в коміксі-можна передати дуже динамічне повідомлення. Тут розміщення працює синергічно, ефект двох взаємодіючих банерів набагато вище, ніж він буде з двох ізольованих рекламних оголошеннях тієї ж області.

багатосторонніх рекламних

До пекла з рамою! Створіть свою реальність

Кращі приклади реклами ніколи не «ходять по» стереотипах. Вони не просто вписуються в навколишнє середовище, а доповнюють і навіть змінюють його. Ви можете взяти будь-який об’єкт і перетворити його на свій рекламний стенд-ціле, ціле (оренда тільки частини стіни для вашого плаката).

LEGO оголошення

Навіть незавершене об’єкт підвищить масштаб зовнішньої реклами на порядок, якщо макет має гарну ідею, і вона професійно реалізована.

банер на будівельному майданчику

Якщо ви хочете, будь-який контекст може бути побили і зроблено для роботи в повній мірі. Якщо оголошення зроблено якісно, це допоможе потенційному клієнту не тільки згадати рекламне повідомлення добре, але і краще виконати свій власний бізнес.

Незвичайна реклама

Залишити коментар