+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Види полотна

Полотна до ери широкоформатного друку

Походження

Все класичне малярство, яке пройшло крізь віки порадувати справжніх цінителів і спекулянтів, використовує полотна як основу. Термін «полотно» досить універсальний. Так прийнято називати будь-який тканий матеріал, що використовується в якості полотна при створенні малюнка.

Полотно

Поточні поняття

Сучасна фотографія, зображення і друковані технології змінили те, як ми думаємо про живопису як священний обряд доступний лише для деяких. Миттєвий “стоп-кадри”, корекція кольору і реплікація з неймовірною якістю, перш ніж стали реальністю.

Але ткані основи для друку-полотна-незважаючи на те, що модернізація торкнулася їх теж, змінилися набагато менше. Подібно до сотень років тому полотно – це переплетення ниток певної фактури. Залежно від матеріалу, з якого виготовляються нитки, а також щільність і візерунок їх розташування, властивості полотна-еластичність, гігроскопічність, міцність-зміна.

Всі ці поняття повністю зберегли актуальність і використовуються при підборі полотен для широкоформатного друку.

Друк на полотні

Погляди та властивості сучасних друкованих полотен

Основні нововведення, що з’явилися у виробництві полотен за історичними стандартами останнім часом-синтетичні матеріали. У порівнянні з натуральними полотнами (бавовна, льон) «штучні» мають ряд переваг:

  • Вони менш гігроскопічні, тобто не бояться вологи і практично не деформуються при зміні вологості;
  • Вони більш гладкі, більш одноманітні за товщиною (і більш зручні для друку);
  • Можуть бути абсолютно білими, а також різні кольори, недоступні натуральна тканина.

Може здатися, що синтетичні полотна в усіх відношеннях кращі, а натуральні живуть своїм життям тільки як аконхронізм. Зовсім ні.

Бавовна і льон створюють унікальну текстуру, яка не просто “більше схожа” полотно цієї картини, і така. Адже всі відомі майстри писали свої шедеври на полотнах з натуральних волокон. Тому друк на «живих» тканині виглядає дорожче і солідно. Після відповідної обробки, тільки фахівець зможе відрізнити роздруківку від малюнка.

Специфіка друку полотна

Картини принципово відрізняються від рекламних роздруківок і навіть від внутрішнього друку. Фарбування не терпить суєти. Це завжди предмет мистецтва, який буде не просто мерехтливо, але буде ретельно, ретельно розглянуті і вивчені. Тому якість друку на полотні необхідна якомога більше-від 1000 dpi і вище.

Як правило, перед друком полотно покривається спеціальним складом, для навіть засвоєння фарби. Натуральні тканини краще підійдуть для друку на водній основі. Такі картини, звичайно, призначені для розміщення в приміщенні з рівномірним мікроклімату. Однак краще прикрити їх захисним лаком, адже інакше фарби можуть цвісти. Текстура гелю, крім захисту зображення, також створює імітацію мазків.

Синтетичні полотна є менш химерними, тим більше, що вони використовують чорнило з розчинником (розчинником) при друку на них. Це створює набагато більш стабільні покриття, які витримують пряме сонячне світло і вологу. Але бути в одній кімнаті з такими картинками небажано-вони дещо токсичні.

Є також фарби з частковим вмістом розчинника. Вони можуть стати «золотим середнім» при виборі між вартістю і екологією полотна. У будь-якому випадку друк на полотні не відноситься до широкого попиту-це технологія на межі мистецтва. Тому підбір матеріалів, попередньо друкованої та остаточної обробки здійснюються індивідуально, виходячи з конкретної ситуації і побажань.