Головна сторінка » Реклама, яка світить

Реклама, яка світить

Технічна сторона питання

Як використовувати фотони в оголошенні

Строго кажучи, вся реклама, яка призначена для візуального сприйняття-світла. Люди просто бачать його з потоком фотонів відбиваються від об’єктів. Тому на всіх немає такого питання-чи варто покривати рекламу. Звичайно, ви робите! В іншому випадку ніхто не побачить її. Питання в тому, як саме покрити?

Тема не така банальна, як може здатися на перший погляд. Наприклад, навіть в тіні високих будівель, природне світло може виявитися недостатньо. А на відкритому просторі можна використовувати всі сонячні промені, аж до найвищого заходу сонця.

охоплення природною рекламою

Але коли настає ніч-без підсвічування однозначно не потрібно. У темряві найкращий і оригінальний Принт на банері залишиться непоміченим, якщо не «допоможе» його з освітленням.

охоплення природною рекламою

Ритм сучасного життя скажений, цільова аудиторія ніколи не спить-так підсвічування окупається. Трохи додаткових світла принесе багато додаткових клієнтів.

Зовнішнє підсвічування

Найпростіший спосіб, щоб світло-то, щоб включити лампу. Тому переважна більшість білбордів оснащена невеликими, але досить яскравими прожекторів. Як правило, вони використовують галогенні або металеві галогенні лампочки. Іноді це будівельні лампи або що завгодно. Основне завдання в будь-якому випадку виконується-реклама можна побачити в 2-3 разів довше протягом того ж періоду розміщення.

Рекламне охоплення

Внутрішнє підсвічування

Широко поширені світлові ящики та інші споруди з внутрішнім підсвічуванням. У цьому випадку лампи «ховаються» всередину, вони краще захищені від зовнішніх впливів, не блокують вигляд (в тому числі не створюють тіні протягом дня, що характерно для зовнішніх світильників).

Технічна реалізація також проста-звичайний друк на плівці дозволяє швидко створювати і, при необхідності, оновлювати рекламні макети. Для легкої реклами з внутрішнім підсвічуванням використовується Світлопрозорі плівки-з білою підкладкою до розсіювання світла. Якщо ви виберете неправильний вид плівки, то через неї будуть світитися світильники.

світиться реклама

Залежно від типу конструкцій, зовнішня реклама з внутрішнім підсвічуванням ділиться на дві основні категорії-світлові ящики і світлі літери.

Неонові

Неонові вивіски не потребують особливого представництва. Саме вони в свій час створили романтичний вигляд нічного міста і майже примирив населення з домінуванням реклами.

неонова реклама

Світлодіодні

Порівняно недавно технологічні досягнення дали нам все нове освітлення, засноване на СВІТЛОДІОДНИХ світлодіодів. Рекламна індустрія відреагувала швидко, і сьогодні багато лайтбоксів оснащені “інноваційними” рішеннями.

Освітлення вгору за коробку

Сама лампа може бути рекламою

Інтерактивна реклама завжди привертає до себе додаткову увагу. Якщо вам вдасться залучити перехожих у вашій грі-тим більше. Наприклад, використання датчика руху в рекламі для журналу економіста загоряється велика лампочка над головою ближнього людини. Всі. Немає тексту, без графіки. Але це працює так само!

Світильники в рекламіСвітильники в рекламі

Використання контексту

Крім того, навіть чужий світильник може бути гарною рекламою. Немає інтерактивного, нічого складного-«просто» фантазія і елегантне візуальне рішення. Крім усього іншого, це ще один спосіб отримати додаткову увагу бонусів без додаткових зборів проживання.

Реклама в навколишньому середовищі

Годинники завжди зручно

Використання робочих годин в рекламі-це окрема велика тема. Годинники є прекрасним “видовище поглядів”. Люди завжди раді дивитися на них, навіть коли вони не поспішають. Якщо годинник світиться-ефект цілодобовий.

реклама з годиннидопомогою

Сміливе рішення полягає у ролях тінь над вашою власною рекламою

Один з напрямків сучасного мистецтва-“малювання тіней”-можна використовувати в рекламі. Це, звичайно, дуже дороге встановлення. Але він також збирає значну увагу. Не варто також забувати про непрямий ефект багатьох згадувань, в тому числі і про це-білборд вже давно розібрали, і ми все-таки дивимося на нього і розповідаємо один про нього. Це ключова ознака гарної публічності.

тіньова реклама

Залишити коментар