Головна сторінка » Не дивіться вниз з висока

Не дивіться вниз з висока

Реклама біля ніг клієнта

Найбільший рекламний простір у світі

Напевно, в кожному районі є хоча б один напис на асфальті під вікнами високоповерхових будівель в стилі «Маша, я тебе люблю!» Як правило, він досить великий в області повідомлень, і бачить їх не тільки одержувач. За останні кілька років, професійна реклама, нарешті, “випробував” давно ігнорується носій-поверхня під ногами.

Плюси і мінуси

Ретельна маркетологи неодноразово проводили дослідження, що підтверджують ефективність “статі” реклами. Але для того, щоб оцінити його самостійно досить згадати про дорожній маркування. У більшості країн світу інформаційні повідомлення для водіїв дублюються прямо на проїжджу частину. Навіть на високій швидкості від не найзручніший кут (через капот) маргінда дуже помітний.

Для пішоходів Земля або підлога схожа на відкриту книгу. При ходьбі, всі механічно дивляться або принаймні дивлячись вниз, щоб не спіткнутися. Тому той факт, що реклама на підлозі помітна, не викликає сумнівів.

Але деякі рекламодавці бояться применшатися вартість свого логотипу або продукту в прямому розумінні цього слова, помістивши їх на підлозі. Чому великі бренди тихо «кидають біля ніг» покупців своїх рекламних наклейок, зовсім не соромляться?

Реклама на підлозі

Очевидно, що вони враховують різницю між етикетками трафаретів і повнокольоровим принтом. Якщо друк на самоклеючій плівці (яка використовується в таких випадках) забезпечує відмінну якість, Економний і збільшує продажі-чому б і ні! Тим більше, що в приміщеннях на підлозі наклейки захищені від снігу і дощу, вони завжди виглядають акуратними і репутація бренду не мокра.

Специфіка реклами на підлозі

“Просто” наклейки

Найпростіший спосіб-роздрукувати яскраву наклейку і наклеїти її на підлогу в потрібному місці. Наприклад, біля вашого вантажу на полиці. Передаючи рекламне повідомлення на іншу площину, можна відразу вбити двох пташок:

  1. Доступна площа збільшується на порядок. Нереально ставити Цінники і «дражнилки» цього розміру. Навіть якщо ваш власний магазин свій, то краще взяти товар. А підлога вільна, а Широкоформатний друк зараз не проблема.
  2. Люди можуть бачити тільки те, що знаходиться на рівні їх очей півметра. Тому додаткова інформація про нижні полиці стане помітним тільки тоді, коли людина нахиляється або сідає. А підлога відразу видно.

Реклама на підлозі магазину

Стрілки та покажчики

Додаткові переваги поверху наклейки є те, що вони можуть бути використані в якості покажчиків. Стрілка на підлозі покаже напрям краще, ніж на стіні. Тому що він знаходиться в площині кроку.

рекламний покажчик

З наклейками легко «вести» клієнта, злегка виправляючи. Тут трохи вправо, тепер прямо, прямо прийшов!

рекламний покажчик

Сліди

Ще більш органічним методом створення навігації є наклейки у вигляді слідів. Можливо, тут починає працювати старовинна пам’ять предків, або спогади дитинства. Але люди хотіли б слідувати по стопах. Мені просто подобається!

реклама-сліди

Навіть якщо хтось не йде “трек на трасі” на вказаному шляху, то де цей трек веде, безсумнівно, буде виглядати.

реклама-сліди

Нетрадиційна реклама в незвичному місці

Реклама під ногами до цих пір не поділяють громадськість. Будь-яке барвисте зображення на підлозі сприймається милосердно. Якщо Друк наклейок на плівкці поступово «знецінили» інтерес до яскравих листів на стінах, то в нижній частині вони все-таки привертають увагу. Цей інтерес можна топили ще більше.

Наприклад, помістивши наклейку з роздрукаційними чашечкою кави на вентиляційну решітку, з якої надходить пара. Виходить, що кава гаряча-реклама стала об’ємною і пересуватися без додаткових витрат.

Реклама на люку

Використання ландшафту та навколишнього середовища завжди окупається. Таким чином, знаменита серія рекламних батарей Duracell не тільки збільшує видимість наклейки, а й створює правильні Асоціації серед замовників.

Реклама на ескалаторі

Використовуючи невеликі прийоми, реклама у вигляді наклейок на підлозі може зацікавити не тільки людей, а й тварин. Один із способів-подвійна реклама, з фотографіями для власників і запахом для собак. Ну, як чинити опір!

Реклама з запахом

Залишити коментар