Головна сторінка » City-формат реклами. Частина 1

City-формат реклами. Частина 1

Цільова аудиторія-пішоходи

Пілони

Одним з найпоширеніших видів міського зовнішньої реклами є пілони. Назва походить від грецького “ворота, вхід”. Спочатку рекламні пілони дійсно встановлюються лише біля входів до парків, виставок та стадіонів. Але тепер їх можна зустріти скрізь.

Пілони стали двосторонніми, часто оснащені підсвічуванням. Це, по суті, мало Білборди. Тільки вони розташовані на рівні очей пішохода, яка дуже корисна в місцях скупчення людей або на жвавих тротуарах.

Деякі пілони оснащені прокручуванням рекламних повідомлень на рулероликах або “призми” для змінних каркасного дисплея поворотом трибічної блоків. Вони можуть бути використані для створення невеликих кліпів історія.

Реклама на пілони

Стовпи

Реклама тумб-стовпи-термін Англійська, з слова колонки (“стовп”). Спочатку такі стовпчики використовувалися для наклеювання об’яв і намальованих вручну плакатів. Потім, з розвитком технології друку, друк плакатів став набагато дешевшим, якість зростала-і стовпи наповнили часто оновлювані друковані принти.

З часом класичні круглі стовпи доповнювали багатогранними, «кутовими» родичами. Найпопулярнішим конкурентом круглого перетину став трикутник, що дає найбільший вигляд з різних кутів. У деяких випадках краї трикутних стовпів трохи увігнуті, щоб полегшити перегляд рекламних повідомлень.

Реклама на таблеткахРеклама на таблетках

Зупинити

Після розвитку громадського транспорту, одним з найбільш «смачних» на місці розміщення реклами стало зупинки. Багато людей приходять регулярно і, найголовніше-почекати якийсь час. Нудно, люди готові читати що-небудь і довго дивитися на плакати, що на ходу і дивитися не буде честі.

Тому зупинки спочатку займали багато саморобної реклами, потім дошки оголошень і, нарешті, оснащені спеціальними рекламними стендами-глазуровані, часто з підсвічуванням, іноді зі зміною рамок.

Час іде, технологічний прогрес також не стоїть на місці. Економний друк на банері Неприв’язаний руками дизайнерів і рекламодавців-будь-який розмір і колір, єдиний обмежуючим фактором-фантазія. Тому сьогодні на зупинках можна знайти дуже креативну рекламу. Наприклад, беручи до уваги той факт, що громадський транспорт може бути використаний водієм, який сам за кілька годин буде за кермом.

Оголошення на зупинці

Залишити коментар