Головна сторінка » City-формат реклами. Частина 2

City-формат реклами. Частина 2

3d

Ласкаво просимо лаштунками

Міські жителі використовуються для великої кількості торгових автоматів для продажу напоїв і цукерок, банкоматів, автоматів на АЗС, напівавтоматичних пральних машинах в пральнях, ігрових атракціонах і багатьох інших корисних ящики, які готові допомогти нам за невеликі гроші.

Крім основної мети, будь-який з цих пристроїв може стати ефективною рекламною платформою. А також зупиняється, вони мають цінну якість «залучення» людей і «затримують» їх у невеликих чергах. Наклейки з цікавою рекламою не залишаться непоміченими.

А якщо подивитися глибше і показати «як все влаштована всередині»? Тоді звичайний Друк наклейок стає мостом до тисяч фотографій, надісланих друзям, сотням газет, журналів, каталогів, доступу до ТЕЛЕВІЗІЙНИХ екранів. І абсолютно безкоштовно! Це привілей гарної публічності.

Реклама на автоматахРеклама на автоматахРеклама на автоматах

Крок в інший вимір

Інший випробуваний спосіб збільшити вплив зовнішньої реклами є виходити за рамки. Наприклад, за пілони і стовпи, прямо на тротуарах.

3D реклама на стовпах3D реклама на стовпах

Створення об’ємного зображення з плоского зображення не повинно бути занадто дорогим. Звичайно, можна зробити справжню 3D пластику, і вона буде літати в копійці. Але з грамотним макетом, простий друк на плівці впорається з завданням не гірше-але набагато дешевше.

3D реклама на стовпах3D реклама на стовпах

Долаючи стереотипи

Реальна реклама буквально ламається в умах людей. Він не може бути проігноровано, оскільки він вибухає звичайними марками сприйняття. Чи були хулігани перерву на стенді? Гарна робота! Досвідчених відповідей рекламодавця. Ми будемо друкувати плакат, який кілька разів збиратиме аудиторію.

Використання контексту. Крок за лінією. Розгорніть зону експозиції для оголошень. За допомогою фантастики і деяку мужність, ви можете роздрукувати 2D, і показати навалом. Плюс вимірювання! І це багато. Це має сенс спробувати.

Залишити коментар