+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Широкий погляд на торгівлю

Основний продукт будь-якого магазину

“Ласкаво просимо” або Битва за погляди

Ми живемо в епоху достатку. Звичайно, варто буде шукати щось конкретне, а потім потрібний розмір не знайдений, то кольори або моделі. Це відома проблема, але погодьтеся-тепер неможливо дорікнути магазинам, що полки порожні. Навпаки, все буквально зривається з товару. І той факт, що ці продукти багато в чому схожі один на одного-додатковий аргумент на користь конкуренції за увагу покупців.

Основний продукт будь-якого магазину на ринку, що перевантажений однорідними продуктами-це він сам. Успішна торгівля починається з уміння «продавати себе». Ви повинні представити громадськості те, за що вона буде платити з її поглядами.

Універсальний рецепт, який не втрачає ефективності від повторень-велика фотографія, в ідеалі з людським обличчям. Поширена помилка полягає в тому, щоб зосередитися на продукті відразу. Звичайно, друк на плівці розміру рояля важко упустити. Але якщо модель не загляне в натовп, то ніхто не буде рефлекзійно відповісти з поглядом на вигляд.

Реклама на ВітриниРеклама на Вітрини

Великі бренди можуть дозволити собі прикидатися, що покупці не дуже потрібні. Моделі на їх широкоформатних роздруківках у вікнах стоять десь збоку або випадково спілкуються один з одним. Роль ловця поглядів грає «розкручений» логотип.

Реклама на ВітриниРеклама на Вітрини

Як запросити покупця до Вас

Отже, погляд спійманий! Але в наступному другому людина відвертається врізному і проходить. Щоб запобігти цьому, всі засоби хороші. Ви можете обіцяти знижку. Beckon з стрункими ногами. Як останній курорт, показують соковиту розмітку товару.

Реклама на ВітриниРеклама на ВітриниРеклама на Вітрини

У будь-якому випадку, ми говоримо знову про велику фотографію або колаж. Це найбільш Економний і в той же час ефективний спосіб швидко оновлювати вікно, щоб донести фактичне послання.

Шопінг-це розвага

Слайд-шоу в торгових залах

Покупець увійшов в зал. Все йде добре, добре! Але інтерес, який заманив його всередину, потребує підтримки. Очевидно, що люди не ходять в магазини, щоб помилуватися красивими фотографіями на стінах. Вони вибирають товар, вивчають Цінники.

Але якщо яскрава реклама, яка допомогла зловити перший погляд, підказали приїхати, «вимикаєш» просто за порогової-це підсвідомому відштовхнуло, створить відчуття якогось обману. Тому добре продумані торгові точки всередині продовжують візуальні теми, оголошені на вікнах.

Дизайн магазинаДизайн магазина

Настрій, який продає

Верхній клас-це не просто зберегти настрій, який підказав людині відвідати магазин, але розвивати його. Він використовує музику, усміхнені консультанти, дегустації, презентації. Є багато різних способів. І одна з них – «візуальна агітація». Фотографії, які підвищують ймовірність продажу. Так, все це хоче. Деякі роблять.

Є торговельні марки, основа визнання яких заснована на «отриманні» широкоформатного друку в цільову аудиторію. Наприклад, єдині кольори Benetton ризикували бити шокуючою темою інтернаціоналізму-і не програла.

Benetton реклами

Є не так добре відомі, але також робочі приклади. Іноді друк на шпалерах здатний створити незвичайний настрій, який «тягне» покупців з меланхолійного споглядання, включає в себе емоції. І від емоцій до продажу, як ви знаєте-один крок. Вона може і повинна допомогти зробити продавців, які прибули.

Дизайн магазинаДизайн магазина