+38 (068) 990-66-05

Передзвоніть нам

Друк плакатів

Плакати є одним з найшвидших, недорогих і ефективних способів донесення інформації до цільової аудиторії. З’явилися ще в XIX столітті, вони і сьогодні не втратили своєї актуальності.

Рекламно-виробнича компанія «Гранд Принт» здійснює друк плакатів, афіш та постерів. Ми приймаємо замовлення на виготовлення плакатів як стандартних форматів А2 (594 х 420 мм), А1 (840 х 594 мм), А0 (1 188 х 840 мм), так і з індивідуальними параметрами. Максимально можливий розмір друку по меншій зі сторін – 1,5 метра. Зображення може мати як альбомну, так і книжкову орієнтацію.

Залежно від довгостроковості рекламної акції використовують різні методи друку та матеріали. Так, бюджетний друк здійснюється на широкоформатних машинах DGI POLAJET PS-3206 і Flora 3200 на папері Blue Back Side. Висока продуктивність обладнання і оптимально підібрані витратні матеріали дозволяють отримувати високоякісну поліграфічну продукцію за мінімальною вартістю.

Створення плакатів, афіш та постерів, призначених для розміщення всередині приміщень, вимагає фотографічної якості зображення. Для цих цілей ми використовуємо інтер’єрні плоттери Hewlett-Packard DesignJet 10000s і Seiko Color Painter 100S, підтримують роздільну здатність до 1440dpi.

Друк плакатів в «Гранд Принт» здійснюється в мінімальні терміни – за 1 годину!

Вартість

Матеріал Плакаты А0 Плакаты А1 Плакаты А2 Плакаты А3 Плакаты А4
Вартість за 1 плакат в гривнях з урахуванням ПДВ*
Широкоформатний друк плакатів, 720 dpi
Папір Blue Back 40 35 30 25 20
Папір CityLight 60 55 50 45 40
Поліман (Рolyman) 180 170 160 150 140
Інтер’єрний друк плакатів, 1440 dpi
Папір Blue Back 60 55 50 45 40
Папір CityLight 80 75 70 65 60
Поліман (Рolyman) 200 190 180 170 160
Ламінація 60

Мінімальна вартість замовлення 500 грн. При замовленні більше 50 м² друку надається знижка, розмір знижки уточнюйте у Вашого менеджера.

Історія розвитку плакатів

Це частина розвитку культури і суспільства. Адже ознайомившись з плакатами, створеними в різні епохи, можна побачити відображення культури і технологій того часу. Вивчаючи розвиток плаката, можна дізнатися про особливості суспільства, що створює ці плакати. Його предками вчені вважають графіті і гравюру, а слово «плакат» відрізняється в різних країнах. У США – постер, у Франції – афіша, а в Росії раніше застосовували слово калька. Незалежно від назви у всіх країнах плакат трактується майже однаково – це великоформатне зображення з коротким текстом. У наші дні з’явилися нові тенденції і засоби для друку плакатів, ніж в давні часи, коли такі рекламні носії, як плакати створювалися вручну. Завдяки сучасним поліграфічним технологіям, дизайн і оформлення плакатів вийшли на новий рівень. Створення плакатної графіки тепер не обмежується ілюстраціями від руки, так як все популярнішими стають зображення, намальовані в електронному вигляді, за допомогою графічних планшетів і спеціальних програм.

Плакати привертають увагу оточуючих, вони є певним способом спілкування з потенційним клієнтом. Щоб викликати інтерес у глядача недостатньо тільки тексту. По-справжньому привабливим і незабутнім плакат робить зображення, яке може бути виконане, як від руки, так і намальовано на комп’ютері, тобто розробка будь-якого плаката на увазі під собою художній погляд на світ, що робить плакат одним з видів образотворчого мистецтва. Текстова інформація повинна бути мінімальною і не нести інформаційного навантаження. Головна функція плаката – залишити позитивні емоції у споживача.

Плакати не дають залишитися непоміченими будь-якому підприємству або події, а суспільство з допомогою їх дізнається, де і коли проходить цей захід, або послуга. Тому такий рекламний носій, як афіша є одним з найбільш затребуваних видів реклами в сучасному суспільстві.

Інші послуги:

Друк на полотні
Друк банерів